Všeobecné obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY ZAKÁZKOVÁ VÝROBA

Základní ustanovení
Těmito všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen „VOP“)
se upravují a řídí vztahy mezi firmou Martin Shíbal se sídlem
Horoměřice, Šikmá 233, PSČ 252 62, IČ 62984438,
(dále jen „zhotovitel“) a objednateli výrobků (dále jen„dílo“).
VOP jsou neoddělitelnou částí obsahu každé smlouvy o dílo,
pokud tato smlouva na ně odkazuje.

Objednáním zboží na stránkých www.fiii.cz dochází k uzavření VOP
mezi zhotovitelem a objednatelem na konkrétní dílo. Objednavateli
je na jeho email, zaslána faktura s platebními informacemi.
Zaplacením této faktury stvrzuje objednavatel správnost údajů
dodaných při objednání výrobků.

Zhotovitel:
Martin Shíbal, IČ 62984438, Šikmá 233, Horoměřice, PSČ 252 62

Odběratel:
fyzická nebo právnická osoba, která nakupuje výrobky od zhotovitele.

Předmět dodávky:
výrobek/zboží či služba dle objednávky odběratele odsouhlasené zhotovitelem.

Výrobek/zboží:
vlastní produkt zhotovitele, včetně dodávaného materiálu

Služba:
příprava výrobních dat v různém rozsahu, příprava objednávky.

Smluvní obchodní vztah:
jakýkoliv vztah mezi zhotovitelem a odběratelem, uzavřený písemně za účelem
dodávky výrobku/zboží. Tyto vztahy vznikají faktickým jednáním zhotovitele a
odběratele, tedy potvrzenou objednávkou, dohodou o ceně a nebo písemnou kupní smlouvou.

Smluvní obchodní vztah mezi zhotovitelem a odběratelem se řídí legislativou ČR,
především zákonem č. 513/91 Sb. Obchodní zákoník (v platném znění) a dále pak
těmito VOP, které tvoří nedílnou součást tohoto vztahu. Skutečnost, že odběratel
seznámil s VOP a souhlasí s nimi, stvrzuje svým souhlasem před dokončením
každé objednávky a zaplacením zálohové faktury.

Tyto VOP mají přednost před jakýmikoliv jinými dodacími a platebními podmínkami
odběratele.

A) Předmět a doba provedení díla

Předmět a doba provedení díla je sjednána ve smlouvě o dílo (dále jen „smlouva“).
Zhotovitel není v prodlení s provedením díla ve sjednané době, jestliže objednatel
ve lhůtách sjednaných ve smlouvě nesplní své závazky vůči němu.

1. Dodací lhůta objednaného zboží je zpravidla od 2 do 10 dnů po uzavření smlouvy a
zaplacení celé objednávky.

2. Kupující je informován o průběhu a dokončení výroby. Kupující má možnost,
na základě čísla objednávky, zobrazit stav zakázky.

3. Ve výjimečných případech, nezávislých na vůli zhotovitele, kdy ani s vynaložením
veškeré odborné péče zhotovitele nelze dodržet dodací lhůtu specifikovanou
v odstavci 1. těchto Obchodních podmínek, si zhotovitel vyhrazuje právo dodací
lhůtu prodloužit. V takovémto případě se zhotovitel zavazuje neprodleně informovat
Kupujícího o změně termínu dokončení objednávky.

4. Ceny se řídí ceníkem platným v době objednávky.

5. Zásilky jsou odesílány do České republiky.

6. Faktura je vždy vystavena elektronicky. Přesně jak stanovuje zákon.

B) Předání díla
Dílo se zasílá objednateli pomocí zásilkových služeb. případně jinou dodací metodou
aktuálně nabízenou. Objednatel je povinen dílo převzít. Změnu specifikace předmětu
plnění (výše nákladu, změna rozsahu, barevnosti apod.) proti platné smlouvě
lze sjednat pouze za předpokladu upravení ceny díla. V případě odstoupení od smlouvy
nebo ukončení smluvního vztahu před splněním závazku má zhotovitel právo na
náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s plněním smluvního závazku
do doby odstoupení od smlouvy nebo do doby ukončení smluvního vztahu
a nákladů vlastního úkonu odstoupení. Vlastnické právo ke zhotovenému dílu nabude
objednatel dnem úplného zaplacení smluvní ceny díla. Poplatky za zrušení již vyráběné
zakázky jsou uvedeny v aktuálním ceníku.

C) Cena a platební podmínky
1. Kupní cena je pevně stanovena a je vždy zobrazena před dokončením objednávky
a to včetně poštovného a případné slevy. Poskytnutou slevu nelze vymáhat právně ani jinak.

2. Cena je konečná. Nejsem plátce DPH

3. V případě platby dobírkou je Kupující povinen uhradit kupní cenu při převzetí zásilky.

4. V případě platby bankovním převodem je Kupující povinen uhradit kupní cenu převodem
na účet zhotovitele, jako variabilní symbol uvede číslo objednávky (podrobnosti v emailu).
Platbu je třeba provést do 5 (pěti) pracovních dnů od podání závazné objednávky.

5. Kupující nabude vlastnické právo ke zboží až úplným zaplacením kupní ceny.

6. Prodávající není povinen dodat Kupujícímu zboží ve sjednané lhůtě, pokud k okamžiku
dodání zboží má Kupující vůči Prodávajícímu jakékoliv neuhrazené závazky po splatnosti
(kupní cenu zboží z předchozích dodávek, požadovanou zálohu, náhradu škody, atd.)
nebo bylo vůči Kupujícímu zahájeno insolvenční řízení.

7. Zakázka je vyrobena až po uhrazení celé kupní ceny kupujícím.

D) Zrušení objednávky
1. Kupující může objednávku zrušit, resp. stornovat bez uvedení důvodu ještě před
zahájením výroby. Zrušení lze provést e-mailem.

2. Zhotovitel má nárok na náhradu škody, která mu vznikla změnou závazné objednávky,
stornem závazné objednávky, a to do výše nákladů, které naběhly při plnění závazné
objednávky až do potvrzení přijetí změny či storna závazné objednávky objednateli.
Vznikne-li zhotoviteli škoda v důsledku změny závazné objednávky, vyhrazuje si zhotovitel
právo změnu objednávky posuzovat jako objednávku novou. Výše náhrady je uvedena v ceníku.

3. Pokud bude objednávka zrušena ze strany zhotovitele, bude Kupující na tuto skutečnost
upozorněn e-mailovou zprávou, na adresu, kterou uvedl ve své objednávce.

4. Pokud si Kupující neodebere objednané zboží bez předešlého zrušení objednávky
(akceptované prodejcem), nese ke své tíži vzniklé náklady s výrobou a doručením tohoto zboží
(především náklady na materiál, výrobní náklady, dopravné, skladné apod.). Tím není dotčeno
právo spotřebitele zboží nepřevzít z důvodu rozporu s kupní smlouvou.

5. Zboží, které si Kupující neodebral ani po opětovném kontaktování zhotovitelem může
zhotovitel dle svého uvážení dále využít, zejména jej může darovat nebo prodat třetím osobám.
Tímto ustanovením není dotčeno právo zhotovitele vymáhat na Kupujícím náklady vztahující se
k neodebrané objednávce podle bodu 3.

Adresa, obec

mail@com

+420 987 654 321